top of page

Informatie avond



Wil je weten waarom sommige kinderen vastlopen in het onderwijs en wat daar aan te doen is? Wil je begrijpen wat er gebeurt als een kind de informatie niet op de juiste manier kan verwerken? Zoek je naar oplossingen voor jouw kind? Of voor de kinderen in je klas?

Kom dan naar de informatieavond op 16 april in Zalencentrum de Colle in Kollum.

Inloop 19.30u.

Start 19.45u.

Zakelijkeshootdeel2-26-02-2023doorLisannevanderPloeg-9_edited.jpg
Over welke kinderen gaat het? 

Kinderen die moeite hebben met 

  • technisch lezen

  • spelling (ook werkwoordspelling)

  • sommen tot 20

  • tafels

  • redactiesommen

  • begrijpend lezen

  • topo

  • klokkijken

  • en meer

Veel kinderen hebben hieraan gerelateerd ook last van 

  • faalangst

  • negatief zelfbeeld

  • belemmerende overtuigingen

  • buikpijn

  • hoofdpijn

  • slecht slapen

 

Uw kind hoort geen last te hebben van dit soort problemen en er is iets aan te doen!

Wat krijg je te weten?

Met de Kernvisie methode leren kinderen op andere manieren te leren. We gaan niet door met wat op school niet werkte, maar de kinderen leren gebruik te maken van hun talenten. 

Wanneer kinderen achter lopen op school, wordt op school de leerstof vaak opnieuw herhaald, in de hoop dat het dan wel gaat lukken. Merk je dat het dan opnieuw niet blijft hangen, dan sluit de leerstijl die school aanbied, waarschijnlijk niet aan bij je kind. Daardoor zal er weinig resultaat zijn. 

De Kernvisie methode maakt gebruik van de kwaliteiten van deze kinderen. De kinderen leren hoe ze deze kwaliteiten in kunnen zetten, zodat ook zij in staat zijn om te automatiseren. Dit is nodig om meer als vanzelf te kunnen lezen, spellen en rekenen.

Tijdens de informatieavond wordt uitgelegd hoe en waarom de Kernvisie methode jouw kind (of de kinderen in jouw klas of praktijk) kan helpen.​

Wil je erbij zijn?

Meld je dan aan via info@naarvollebloei.nl, of via het contactformulier.

Andere manieren van leren, zodat het wél lukt!

kinderen oranje.png
bottom of page