Ik was uitgenodigd om op een school te komen vertellen over mijn werk. Dat is iets waar ik heel enthousiast van wordt. Wanneer leerkrachten bereid zijn om informatie aan te nemen over andere manieren van leren, kunnen zij namelijk nog meer kinderen helpen in de klas. 👩🏫 En dat is mijn doel.
Alleen deze keer mocht ik maar een half uurtje komen. Voor wat ik te vertellen heb, is dat te kort. Maar ik ging. Iets is beter dan niets, toch? 🤷♀️
Vanaf het eerste moment zaten de toehoorders op het puntje van hun stoel. Het werd een dynamisch gesprek waarbij veel herkenning was. De informatie die ik deelde werd opgeslurpt. De klok tikte door. Na 3 kwartier 🕒 vroeg ik of we het gesprek moesten beëindigen, omdat we al flink over de afgesproken tijd zaten. Maar nee, ik mocht nog wel even doorgaan. Na 70 minuten hebben we het gesprek afgerond. Vervolgens liepen we al pratende richting de deur van de school, omdat er eigenlijk nog meer te bespreken was.
Met een goed gevoel stapte ik weer op de fiets. Ik heb hopelijk weer iets in gang kunnen zetten. Iets waardoor het voor de leerkracht gemakkelijker wordt om meer kinderen bij de les te betrekken. Iets waardoor meer kinderen kunnen aanhaken bij de les. 👧👦 En daar doe ik het voor. Ik wil ze zien groeien en bloeien! 🌸
Wanneer ik jouw kind begeleid, kom ik kosteloos langs op de school van jouw kind! Boek hier een kennismakingsgesprek
Petra Dijck
Andere manieren van leren, waardoor het lúkt!
Comentarios